VAŽNOST RANGIRANJA
Statistike pokazuju da se oko 85% svih web stranica nalazi putem pretraživača
SEO Optimizacija – Postupak utjecanja na vidljivost web stranice ili web trgovine u neplaćenim rezultatima tražilice – često se naziva “prirodnim”, “organskim” ili “zarađenim” rezultatima. Općenito, što se prije i češće web mjesto pojavi na popisu rezultata pretraživanja, to će posjetitelji dobiti više korisnika. SEO optimizacija može ciljati na različite vrste pretraživanja, uključujući pretraživanje slika, lokalno pretraživanje, pretraživanje videozapisa ili pretraživanje vijesti.
Web MATIC može podignuti poziciju vaše web stranice na tražilicama i povećati promet bilo koje tvrtke. Stručnost koju nudi naše tehničko i copywritersko osoblje omogućuje Web MATIC-u da uspješno zadovolji potrebe tvrtki koje imaju složene web stranice u konkurentnim industrijama.
Prvo analiziramo web stranicu, nakon čega pratimo kako ključne riječi web stranice rangiraju na tražilicama. Naš krajnji cilj je povećati broj posjetitelja i povećati konverziju potencijalnih klijenata.
Cilj ON PAGE & OFF PAGE optimizacije web stranice je generiranje texta u skladu s ciljanim ključnim riječima. Tražilica je robot, a ne čovjek … i stoga moramo slijediti postupak da educiramo robota tako da on pokrene vašu web stranicu kada vaši posjetitelji i potencijalni kupci pretražuju određene ključne riječi vezane uz vaše poslovanje.
Prije nego što započnemo projekt optimizacije za tražilice (SEO), važno je razumjeti proces koji je uključen u učinkovitu SEO kampanju. Web-Matic pruža uslugu klijentima kojima je potreban intenzivan i potpuno uslužni pristup marketingu na tražilicama.
Gustoća ključnih riječi govori o tome koliko se često pojam za pretraživanje prikazuje u tekstu u odnosu na ukupni broj riječi koje sadrži.
On-page optimizacija odnosi se na sve mjere koje se mogu poduzeti izravno unutar web stranice kako bi se poboljšao njezin položaj
U području SEO-a, izgradnja linkova (veza) opisuje radnje usmjerene na povećanje broja i kvalitete ulaznih linkova do web stranice
Naša SEO analiza sastoji se od nekoliko čimbenika poput sadržaja, strukture linkova, prisustva na društvenim medijima i povjerenja tražilica
Statistike pokazuju da se oko 85% svih web stranica nalazi putem pretraživača
96% korisnika interneta započinje pretragu weba putem glavnih tražilica (Google, Bing, Yahoo, AOL)
SEO vam omogućuje mogućnost odabira izraza ključne riječi za pretraživanja koja provode potencijalni kupci
Otprilike 93% cjelokupnog web prometa odvija se putem tražilica
Dobar SEO i web dizajn pomoći će privući posjetitelje na vašu web stranicu
Svaki posjetitelj više cijeni web stranicu što bolje rangira na tražilicama.
Vaš upit ćemo procesirati što je prije moguće, nakon čega ćemo Vam se javiti sa povratnim informacijama.